Carbage run rijdt voor Hospice Wijchen

Afgelopen vrijdag overhandigden de moedige mannen John Cornelissen, John van Thiel en Jan Pennings een prachtige cheque aan de directeur van Hospice en Thuiswaken Wijchen.

Met dank aan alle sponsoren haalden zij maar liefst € 3.200,- op met het rijden van de Carbage run!

In het lustrumjaar van Hospice en Thuiswaken Wijchen is dit een zeer welkome bijdrage.carbagerunlogo

Onze dank gaat uit naar hoofdsponsors: Spontaan, Modderkolk, Thijssen accountants, Cor Euser racing, Ergon jobs, Mark van Thiel, Ski Service Ewijk, Lelie installateurs, Auto Kersten service, Wittenbrug verzekeringen, Charo, John Shop mode, Second Leather Life en de subsponsors: Henk Sanders, Alca, Piec, Kees van Gent banden, Frans en Gabi de Jong, Cafe Anneke, 2 Special, Cafe Zus, Thieu Siemons, Jewels en Trends, Eye Wish, Noah, Jolanda van Amerongen, Mari en Karin, Piet Huting, Euromaxx, Harpo, Light.

ANBI Status

De VPTZ Wijchen (RSIN: 8005.55.636) zet zich voor 100% in voor het Algemeen Belang. Daarom is een gift aan de VPTZ en aan het Hospice Wijchen aftrekbaar bij uw belastingaangifte; dit volgens de speciale ANBI (Algemeen Nut Beogende Instellingen) –regeling.

VPTZ

Hospice en Thuiswaken Wijchen is aangesloten bij VPTZ Nederland.