We bieden een luisterend oor!

We kunnen ons voorstellen dat het moeilijk is om in deze Corona tijd hulp en steun te vinden voor een dierbare in de laatste levensfase. Heeft u daar vragen over, of een luisterend oor nodig, aarzel niet en bel ons.

Op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur kunt u bellen met 024-6414905.

Buiten deze tijden kunt u een mailtje sturen naar info@hospicewijchen.nl. Onze medewerkers kunnen u een luisterend oor bieden en voorzien van praktische informatie. Juist in deze tijd willen wij steun blijven bieden waar mogelijk.

ANBI Status

De VPTZ Wijchen (RSIN: 8005.55.636) zet zich voor 100% in voor het Algemeen Belang. Daarom is een gift aan de VPTZ en aan het Hospice Wijchen aftrekbaar bij uw belastingaangifte; dit volgens de speciale ANBI (Algemeen Nut Beogende Instellingen) –regeling.

VPTZ

Hospice en Thuiswaken Wijchen is aangesloten bij VPTZ Nederland.