Thuis in het Hospice

Annemiek Jansen (50 jaar) zal Kerstmis, als ze dan nog leeft,doorbrengen in ’t Hospice. Een treuriger perspectief kunnen veel mensen zich niet voorstellen. Maar Annemiek is helemaal niet somber, opstandig of depressief als ze het over de beperkte tijd heeft die haar nog rest.

In ’t Hospice voelt ze zich…. thuis. Geen patiënt, maar gewoon, een bewoonster. En dat gevoel wil ze graag delen met anderen, omdat ze merkt dat voor heel veel mensen de drempel van ’t Hospice erg hoog is.

Lees het verhaal van Annemiek in de Wegwijs