Bakkie troost

bakkietroost1

Koffie roept warme gevoelens op. We schenken het bij feestelijke gebeurtenissen en bij verdrietige gebeurtenissen.

Als je naar iemand toegaat om je hart uit te storten, omdat je verdrietig bent. Dan is de kans groot dat ze je een kopje koffie aanbieden om tijdens het bakkie er over te praten. Koffie is een bakkie troost. Het zal je niet verbazen dat er in Hospice Wijchen vele bakjes koffie geschonken worden. Het zijn heel vaak mooie momenten die dierbaren nog met elkaar hebben. Dave Stapel van Dasta Koffie & automaten weet dat. Bij de opening van Hospice Wijchen in 2015 schonk hij ons een koffieautomaat. Nu vele, vele bakkies troost later, heeft hij ons een nieuw apparaat geschonken. Dank je wel Dave!

bakkietroost1

ANBI Status

De VPTZ Wijchen (RSIN: 8005.55.636) zet zich voor 100% in voor het Algemeen Belang. Daarom is een gift aan de VPTZ en aan het Hospice Wijchen aftrekbaar bij uw belastingaangifte; dit volgens de speciale ANBI (Algemeen Nut Beogende Instellingen) –regeling.

VPTZ

Hospice en Thuiswaken Wijchen is aangesloten bij VPTZ Nederland.