Gulle gift van st. Vraag & Aanbod

Uit handen van burgemeester Renske Helmer, ontvingen we een prachtige gift van €1000,- van Stichting Vraag & Aanbod. Bij de feestelijke bijeenkomst in de Oase op Alverna werd een groot aantal Wijchense goede doelen in het zonnetje gezet en voorzien van een donatie. Zo draagt Vraag & Aanbod niet alleen bij aan een duurzamer gebruik van goederen, maar zorgt zij ook nog eens voor een mooie financiële aanvulling voor deze goede doelen.

Hospice en Thuiswaken Wijchen is erg blij met deze gulle gift. Financiële bijdragen zoals deze en van andere vaste donateurs, certificaathouders en vrienden, maken het mogelijk om de eigen bijdrage van cliënten zo laag mogelijk te houden, aldus Tjitske Huender, directeur van Hospice en Thuiswaken Wijchen. Donateur worden, kijk op www.vriendenhospicewijchen.nl